FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by SidiA on Mon Sep 07, 2009 6:32 am

ajaiTM wrote:hg bagi la nombot tepon hg..aku rindu sgt kat hg..
klu ada nombot tepon mat syam bg sekali. lama dah tak pi pekena buah pelam..
kat aku hg tak rindu ka...



maey...hg buh la gambaq hang wooiii...sungguh aku tk ingat nih......sesekali mcm nampak hang...sesekali mcm tk nampak......pueh amet terang kt aku.....hangin mamat tu..... lol!

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by mael_paku on Mon Sep 07, 2009 8:02 am

Aku dah boh dah gambag aku...tu gambag masa muda......ngeh 3X...

Amet memang macam tu..... mau dok starlight dai dia tu... :cyclops:

mael_paku
Kawan Baloq Liat

Gemini Posts : 14
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by SidiA on Mon Sep 07, 2009 8:10 am

mael_paku wrote:Aku dah boh dah gambag aku...tu gambag masa muda......ngeh 3X...

Amet memang macam tu..... mau dok starlight dai dia tu... :cyclops:
ahhahah....tediaaa....mai dh memory aku......tapi hg p jugak ka bkt wang dgn honda lampu bulat tu .....sapa lagi p ekk...amet kata dia p jugak hahahha......aku ingt lagi pasai p bkt wang tu...lepas p bkt wang p puncak janing plak pasai ayaq tk cun kt bkt wang hehehe...tapi aku lupa sapa lagi yg ikut p....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by Khairi on Mon Sep 07, 2009 9:37 am

Boh gambaq masa Ting 5 pa. Patut la macam tak mecet lagi.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by mael_paku on Mon Sep 07, 2009 9:39 am

Sat gi boh gambag la ni sidi tak kenai pulak.......huhuhu

mael_paku
Kawan Baloq Liat

Gemini Posts : 14
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by SidiA on Mon Sep 07, 2009 10:08 am

mael_paku wrote:Sat gi boh gambag la ni sidi tak kenai pulak.......huhuhu
hehehehe......layan jaaa......hang punya susana tempat keja mcm kt tempat aku laaa....mcm mainframe ja kt belakang tu...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by mael_paku on Mon Sep 07, 2009 11:47 am

hehe...aku sebenarnya ni dah tahap tepu dah ni nak kheja ni...tapi pikiag-pikiag dok ada tanggungjawab tu yang gagah jugak dok kheja...

mael_paku
Kawan Baloq Liat

Gemini Posts : 14
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by Khairi on Mon Sep 07, 2009 12:01 pm

Ok la tu. Keja tetap keja. Tepu pun tepu la. Sat lg tukaq jadi ayaq tebu pula.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by SidiA on Mon Sep 07, 2009 12:01 pm

mael_paku wrote:hehe...aku sebenarnya ni dah tahap tepu dah ni nak kheja ni...tapi pikiag-pikiag dok ada tanggungjawab tu yang gagah jugak dok kheja...
sama la kita....aku pun dh tktau apa nk buat...golek kiri tk syiOk...golek kanan cemuih.....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by Khairi on Mon Sep 07, 2009 12:03 pm

Aku dah tak tepu, nak balik dah ni. Ok

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by SidiA on Mon Sep 07, 2009 12:05 pm

caiitttt.........aku satgi pkui 3 balik laaa.....sunyi la rumah aku....mak ayah aku dh balik kmpung....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by Khairi on Mon Sep 07, 2009 12:08 pm

Janji Dendang Perantau lak ni. Tak pa, aku tumpang sedih kat hang. Tak dan naiki moto pi tang hang terjun dulu di Gunong.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by SidiA on Mon Sep 07, 2009 12:10 pm

khairi wrote:Janji Dendang Perantau lak ni. Tak pa, aku tumpang sedih kat hang. Tak dan naiki moto pi tang hang terjun dulu di Gunong.
hahahahhaa.....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by ajaiTM on Mon Sep 07, 2009 10:38 pm

SidiA wrote:
mael_paku wrote:Sat gi boh gambag la ni sidi tak kenai pulak.......huhuhu
hehehehe......layan jaaa......hang punya susana tempat keja mcm kt tempat aku laaa....mcm mainframe ja kt belakang tu...

mael hg dok mcm dulu jugak ka....bg la nombot mat sham... pak mok aku dah meloya dok tgk hari2... :x

ajaiTM
Kawan Rajin Masuk

Virgo Posts : 345
Reputation : 4

http://tengokni.com/

Back to top Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by SidiA on Tue Sep 08, 2009 6:22 am

ajaiTM wrote:
SidiA wrote:
mael_paku wrote:Sat gi boh gambag la ni sidi tak kenai pulak.......huhuhu
hehehehe......layan jaaa......hang punya susana tempat keja mcm kt tempat aku laaa....mcm mainframe ja kt belakang tu...

mael hg dok mcm dulu jugak ka....bg la nombot mat sham... pak mok aku dah meloya dok tgk hari2... :x
OO...tkpa chek....tkpa....jentik idOng kang.......hg dok lalu kawasan aku hari2 tu....perembang elok2...terebey baru tau...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by sani mustafa on Wed Sep 09, 2009 1:40 pm

ait mael..masa tu aku cuma jalankan tugas aku la..tapi takpala..memang susah jadi
pemimpin ni...macamanapun aku tak kisah.. Aku still hargai pengalaman sebagai
shbt hang dulu, kengn tu dah tak bleh patah balik dah...esok-esok zaman anak anak
kita pulak no...

sani mustafa
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 153
Reputation : 3

http://utaragraphic.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by MetSanglang on Wed Sep 09, 2009 10:55 pm

jalankan tugas apa,hang pun kaki kencing gak 2 x 5macam kami ,tapi hang glemor la pasai hang pakai seluaq putih masa tu, kami geng seluar hijau/coklat mana ngam.............2 3 ekoq saja seluaq putih blh masuk kepala(seluar putih tu geng pengawas la ,tulih nama /report)

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by Khairi on Thu Sep 10, 2009 12:30 am

Geng seluaq putih ada sorang lg dlm kelas aku, Nasrol.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by sani mustafa on Thu Sep 10, 2009 2:18 pm

Aku lani tak pakai seluag putih dah la woii...seluag hitam pulak lani..
Kadang kadang tak pakai seluag lansung...kih kih.. cheesy (tp masa kat dalam bilik la)

sani mustafa
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 153
Reputation : 3

http://utaragraphic.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by SidiA on Thu Sep 10, 2009 2:36 pm

khairi wrote:Geng seluaq putih ada sorang lg dlm kelas aku, Nasrol.
qoit...nasrol p mana ekkk...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by MetSanglang on Thu Sep 10, 2009 2:55 pm

x tau,aku jumpa dulu sekali masa dia dok mengajaq teluk panglima garang,tu la pasai sekolah tu nama cenge sangat,dengaq kata lari pi mengajaq belah BM

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by mael_paku on Fri Sep 11, 2009 2:47 pm

baron tuuuu.......................


Sidi...tu hang punya avatar tu gambag sapa?.....rasa macam nak kenai.......

mael_paku
Kawan Baloq Liat

Gemini Posts : 14
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by SidiA on Fri Sep 11, 2009 10:07 pm

mael_paku wrote:baron tuuuu.......................


Sidi...tu hang punya avatar tu gambag sapa?.....rasa macam nak kenai.......
ayah aku leeeeee....hehhehehe....otai tuh...75 thn menten lagik....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by amir aa on Fri Sep 11, 2009 11:07 pm

sidiA punya gambar nampak tua.. mael punya gambar nampak muda gambar thn bila tu..

amir aa
Kawan Baloq Liat

Sagittarius Posts : 41
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by tOksiak on Fri Sep 11, 2009 11:16 pm

amir aa wrote:sidiA punya gambar nampak tua.. mael punya gambar nampak muda gambar thn bila tu..
Maey bgtau ...dia kata itu gambaq lama ehheheh...

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: JEMPUT MAI MAEL PAKU......

Post by Sponsored content Today at 5:13 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum