FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

SILA O SILA .....JEMPUT MAI MAT PIE

View previous topic View next topic Go down

SILA O SILA .....JEMPUT MAI MAT PIE

Post by MetSanglang on Fri Aug 28, 2009 2:52 pm

Mai-mai,sila la masuk mat pie......hat besaq tu abang Mok,dia la penghulu porum ni (gila kosa),hat lain2 tu ikut ja.kawan2 mat pi ni dulu kelas aku masa ting. 6.orangnya lemah lembut dan bersopan santun hampa boleh ingat kot dia,nanti aku suruh dia boh gambaq,kalau tak boh, kita pakat2 bantai dia.......hehehehe.pi sekolah dia naik mutu ngan aku tak pun mael lubuk ayaq pasai kami duduk rumah bujang 3 orang.

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: SILA O SILA .....JEMPUT MAI MAT PIE

Post by SidiA on Fri Aug 28, 2009 4:51 pm

Ooo.....OOoooOOOooOoo......

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: SILA O SILA .....JEMPUT MAI MAT PIE

Post by caca@bijak on Fri Aug 28, 2009 5:40 pm

aku pun...woooooo...oooooo Sleep Sleep

caca@bijak
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 218
Reputation : 4

Back to top Go down

Re: SILA O SILA .....JEMPUT MAI MAT PIE

Post by Masri Zenudin on Sat Aug 29, 2009 5:13 am

woi makcik! tukaq pulak gambaq tu,hang tu dok menung pasai apa?.......kalu aku tu dok menung pasai........!!!!!!nak balik raya la,dok pikiaq duit tambang ni tol ngan minyak, mna aku nak korek,tak balik sanglang alamat teghiyak balik gughi la aku.duit raya nak bagi bebudak lagi,la bukan cam kita dulu sekupang tu dah kira OK la ni sekupang macam seduit la,mana laku.tu yang aku boh gambaq menung tu .kisahnya.

Masri Zenudin
Kawan Baru

Capricorn Posts : 1
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: SILA O SILA .....JEMPUT MAI MAT PIE

Post by MetSanglang on Sat Aug 29, 2009 5:17 am

woi makcik! tukaq pulak gambaq tu,hang tu dok menung pasai apa?.......kalu aku tu dok menung pasai........!!!!!!nak balik raya la,dok pikiaq duit tambang ni tol ngan minyak, mna aku nak korek,tak balik sanglang alamat teghiyak balik gughi la aku.duit raya nak bagi bebudak lagi,la bukan cam kita dulu sekupang tu dah kira OK la ni sekupang macam seduit la,mana laku.tu yang aku boh gambaq menung tu .kisahnya.(masri punya dialog tu aku yang tulih,lupa plak aku nak log out dia punya profail tadi.sbb dai suruh aku key in nama dia dlm porum)

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: SILA O SILA .....JEMPUT MAI MAT PIE

Post by lemontree95 on Sun Aug 30, 2009 11:13 am

woi... hang masri panggei kat kak aku ni makcik noo....awat yang hang lembab sangat...panggei makcik buat apa,,,panggei la aunty ka,,maklong ka,mak chaq ka, mak enon ka.......muka mcm mak enoon masa muda2 dulu la........ Twisted Evil

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: SILA O SILA .....JEMPUT MAI MAT PIE

Post by SidiA on Mon Aug 31, 2009 7:14 am

amet jadik haru dah.....hahaahhaha...tu laaa....bnyk sgt nickname hahahaha......

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: SILA O SILA .....JEMPUT MAI MAT PIE

Post by sani mustafa on Mon Aug 31, 2009 7:54 am

Hoi masri, hang pun ada jugak? Nanti senang senang cintact la aku (SANI-UTARAGRAPHIC)..012-4667045. Bisnes macamna, baguih ka?

sani mustafa
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 153
Reputation : 3

http://utaragraphic.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: SILA O SILA .....JEMPUT MAI MAT PIE

Post by sani mustafa on Mon Aug 31, 2009 7:57 am

Ni aku nak tanya skit, beberapa entiti yang tak dapat dikenalpasti;
Sape caca tu ek?, lagi satu Mat Pie tu sapa? Harap dapat selesaikan
persoalan yang membelenggu jiwa dan urat saraf aku ni, sebelum
aku putus asa memikirkan tentang depa..

sani mustafa
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 153
Reputation : 3

http://utaragraphic.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: SILA O SILA .....JEMPUT MAI MAT PIE

Post by tOksiak on Mon Aug 31, 2009 8:06 am

sani mustafa wrote:Ni aku nak tanya skit, beberapa entiti yang tak dapat dikenalpasti;
Sape caca tu ek?, lagi satu Mat Pie tu sapa? Harap dapat selesaikan
persoalan yang membelenggu jiwa dan urat saraf aku ni, sebelum
aku putus asa memikirkan tentang depa..
itu la problem nyaaa.....depa mai masuk tapi tk memperkenalkan diri kt ruang yg dah aku sediakan utk memperkenalkan diri....siap dgn format lagik...lapes tu kawan2 meracau cari sapa dia tu sapa dia nih....susah sket aaaa......tolong kasi kerjasama ja.....senang kita nk kenai....kak caca tu roahya yaacob.....budak teluk tui,dulu dok kelaih aku 5B,mat pie aku tk kenai lagik....dia pun belum masuk n posting lagik dlm forum nih.....rasanya dulu dok kelas 5C jugak kot......

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: SILA O SILA .....JEMPUT MAI MAT PIE

Post by caca@bijak on Mon Aug 31, 2009 8:33 am

tOksiak wrote:
sani mustafa wrote:Ni aku nak tanya skit, beberapa entiti yang tak dapat dikenalpasti;
Sape caca tu ek?, lagi satu Mat Pie tu sapa? Harap dapat selesaikan
persoalan yang membelenggu jiwa dan urat saraf aku ni, sebelum
aku putus asa memikirkan tentang depa..
itu la problem nyaaa.....depa mai masuk tapi tk memperkenalkan diri kt ruang yg dah aku sediakan utk memperkenalkan diri....siap dgn format lagik...lapes tu kawan2 meracau cari sapa dia tu sapa dia nih....susah sket aaaa......tolong kasi kerjasama ja.....senang kita nk kenai....kak caca tu roahya yaacob.....budak teluk tui,dulu dok kelaih aku 5B,mat pie aku tk kenai lagik....dia pun belum masuk n posting lagik dlm forum nih.....rasanya dulu dok kelas 5C jugak kot......

merdeka...merdeka....merdeka....satria mata hitam buat tak kenai aku pulak...tula hg lambat sangat nak joint forum...sebenarnya aku pun tak kenai hang ...tapi tak pa ...selamat berforumlah semoga kita dapat berkenai-kenai semula.... cheesy cheesy cheesy

caca@bijak
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 218
Reputation : 4

Back to top Go down

Re: SILA O SILA .....JEMPUT MAI MAT PIE

Post by tOksiak on Mon Aug 31, 2009 8:42 am

matlamat sai forum...nk kenai2 balik kawan2 lama.....so...pelan2 la kenai....lama bleh la kenai......bila dh kenai...bleh makan2...ahhahaha

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: SILA O SILA .....JEMPUT MAI MAT PIE

Post by sani mustafa on Mon Aug 31, 2009 9:13 am

Tq..tq...aku dah dapat caca tu..tak pa yang len len tu pelan-pelan kita caghi..tq banyak di..

sani mustafa
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 153
Reputation : 3

http://utaragraphic.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: SILA O SILA .....JEMPUT MAI MAT PIE

Post by tOksiak on Mon Aug 31, 2009 9:35 am

sani mustafa wrote:Tq..tq...aku dah dapat caca tu..tak pa yang len len tu pelan-pelan kita caghi..tq banyak di..
ok ok ...tatak hal punya loooo...

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: SILA O SILA .....JEMPUT MAI MAT PIE

Post by MetSanglang on Mon Aug 31, 2009 10:22 pm

hoi mat sani ,yang hang pi boh gambaq dgan spek mata bsaq tempayan tu na wt apa,muka hang dah nampak lain,awat sakit mata ka?..........kalau ada gambaq hat lama sikit boh pi la kot2 kami boleh kenai, bukan ka!apa pun takat yang aku tau Caca 5B,Sidi(tok Siak/admin)5B,Khairi (tranfomer)5B,Jai 5A,Aku(metsanglang)5C,Masri 5C,hang 5C,Azam(petas zam2)5C,AmirAA(amet ali)5D,Sopi (mat Pi)senior kita setahun baya ton abg jai.

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: SILA O SILA .....JEMPUT MAI MAT PIE

Post by SidiA on Tue Sep 01, 2009 4:00 pm

apa2 pun aku seronok...kita dah bleh kenai2 hehehehe....bleh sambung balik tali persahabatan yg dah lama hilang....bukan putuih....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: SILA O SILA .....JEMPUT MAI MAT PIE

Post by Sponsored content Today at 9:52 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum