FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

ADUHH...SAPA PULAK GERANGAN WAK NI...

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: ADUHH...SAPA PULAK GERANGAN WAK NI...

Post by shaifulanuar on Tue Oct 20, 2009 11:25 am

wak ni dulu sekelas dgn kite form 1 93 kelas 1 dedikasi. saya last kat smah pmr 95.sekali dgn adik farid, syafinaliza.dulu dok kat dpn kedai motor kai pida 9.sek rendah pon kat sek keb bt 6 sanglang.cikgu kelas 6 mawar cikgu maryam sampai la pun masih contek.di duk cari anak murid dia upsr 92 sopi mahmud. laili wahab, syafinaliza,nuri,dan byk lg yg la pun saya xtau keja mana.hah kak cik dan kak chaq anak ustzh.la saya keja di kem pelajaran putrajaya.no tel 012 5575760

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: ADUHH...SAPA PULAK GERANGAN WAK NI...

Post by mat syah_sanglang on Tue Oct 20, 2009 11:28 am

oo agak2 hang kenal ka aku ni,dok kem pelajaran bahgian mana haa?

mat syah_sanglang
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 180
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: ADUHH...SAPA PULAK GERANGAN WAK NI...

Post by shaifulanuar on Tue Oct 20, 2009 12:52 pm

mat syah ni dulu baca doa hari perhimpunan

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: ADUHH...SAPA PULAK GERANGAN WAK NI...

Post by din karpan on Tue Oct 20, 2009 2:44 pm

ni nak crita pasai mishah la niii...

Mishah nii...seorang ketua pemuda pun yaa,..ketua penerangan pun bolehh...biroo agamaa pun boleh gak...dkt kg tu kira dia org kuat..kawasan umah dia selalu cerahhh...hermmm..kami dok kg sanglang tak payah pakai lampu laaa...dia ni memang sush nak jumpa laa nii.....sheebokkkk...

muahahaaaa..gurau ya mishah...
betui la tu yg dok baca doaa dulu tuu....

din karpan
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 116
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: ADUHH...SAPA PULAK GERANGAN WAK NI...

Post by mat syah_sanglang on Tue Oct 20, 2009 3:36 pm

Smile Smile

mat syah_sanglang
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 180
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: ADUHH...SAPA PULAK GERANGAN WAK NI...

Post by shaifulanuar on Wed Oct 21, 2009 12:31 pm

mana pi la wak samsul ni dok kgr keja apa aritu nampak la lintas dpn kwsp kgr nasib xtonyoh dgn bas

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: ADUHH...SAPA PULAK GERANGAN WAK NI...

Post by Sponsored content Today at 7:28 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum