FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Buka POSA apa wehh

View previous topic View next topic Go down

Buka POSA apa wehh

Post by SidiA on Thu Aug 27, 2009 4:59 am

aku buka posa mee guring dgn cucuq jaaa...aku mcm biasa laaa...dh bnyk thn dah kalau posa memang makan tkdak selera...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Buka POSA apa wehh

Post by lemontree95 on Sun Aug 30, 2009 2:34 pm

mak aku buat nasi ulam.....dgn sayur keladi......daging goreng kunyit...wuiyooo sedap woooo....

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Buka POSA apa wehh

Post by tOksiak on Mon Aug 31, 2009 7:37 am

teliOQ woooiiii....

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Buka POSA apa wehh

Post by caca@bijak on Mon Aug 31, 2009 9:11 am

tOksiak wrote:teliOQ woooiiii....

sidiap wooo..dok rasa ikan tenggiri masam dalam perencah nasi ulam...berayaq mulut ehh.. :alien: :pale:

caca@bijak
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 218
Reputation : 4

Back to top Go down

Re: Buka POSA apa wehh

Post by tOksiak on Mon Aug 31, 2009 9:33 am

caca@bijak wrote:
tOksiak wrote:teliOQ woooiiii....

sidiap wooo..dok rasa ikan tenggiri masam dalam perencah nasi ulam...berayaq mulut ehh.. :alien: :pale:
perGGghhh...lejeeeyyyy...nnt nk suruh mak aku buat laaa.....hehehehhe......dulu belakang rumah lama hang kt K.jaya dulu bnyk org juai jenih2 nih.....aku p tapau naik rambang mata time bulan posa...tapi aku mcm biasa laaa....rambang ka tk rambang kaaa...aku tapau mertabak 1....ayaq soya 1...tu jaaa..... lol!

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Buka POSA apa wehh

Post by caca@bijak on Mon Aug 31, 2009 9:53 am

sedih la ...tak lalu makan ...nak habaq suruh tunggu 2-3 kali jumaat lagi...tapi posa tiap2 tahun mcm tugak dok hidup lagi.......org time hujung2 posa baru buat hal tak lalu makan, ni awai posa dah jadi mcm tu...kurus dak jugak....ehh..ehh..ehh.. :lol:

caca@bijak
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 218
Reputation : 4

Back to top Go down

Re: Buka POSA apa wehh

Post by tOksiak on Mon Aug 31, 2009 10:12 am

caca@bijak wrote:sedih la ...tak lalu makan ...nak habaq suruh tunggu 2-3 kali jumaat lagi...tapi posa tiap2 tahun mcm tugak dok hidup lagi.......org time hujung2 posa baru buat hal tak lalu makan, ni awai posa dah jadi mcm tu...kurus dak jugak....ehh..ehh..ehh.. :lol:
hehehehheh....dan lagi kutuk aku....

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Buka POSA apa wehh

Post by MetSanglang on Tue Sep 01, 2009 8:15 am

SidiA wrote:aku buka posa mee guring dgn cucuq jaaa...aku mcm biasa laaa...dh bnyk thn dah kalau posa memang makan tkdak selera...
ya la tak selera, mee guring 3 bungkuih,cucuq 5 jenih, mana nak kughuih,ayaq balun 2 jag 4 kali ulang,tu tak campoq kanji hat pi amik di masjid kubang sepat lagi.

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: Buka POSA apa wehh

Post by SidiA on Tue Sep 01, 2009 4:04 pm

hikhikhik...tkdak la wehh...aku makan biasa2 jaaa....aku rasa dlm bulan posa ni tk sampai 5 kali lagi aku makan nasik......kalau makan pun sesenduk jaaa...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Buka POSA apa wehh

Post by SidiA on Tue Sep 01, 2009 6:09 pm

nin ddddiaaaaa...aku dh tapau nasik kandaq pelita.....apa lagi yg ada kt KL nih...kali ni aku nk makan nasik plak......mau sengkak nih....aku tapau nasik lebih....tediaaaa......




aku curik gambaq dari blog orang hahahahah.....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Buka POSA apa wehh

Post by azam on Wed Sep 02, 2009 7:52 am

ayaq nyioq isi kelapa
gulai tenggiri mak bedah
berbuka ngan apa pun x pa
jgn mkn tghari sudah

azam
Kawan Baloq Liat

Sagittarius Posts : 21
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Buka POSA apa wehh

Post by wak_karto on Wed Sep 02, 2009 10:30 am

tgk nasik kandaq nie perut bunyi pelik dah nie....adoiiiii....duniaa......

wak_karto
Kawan Baloq Liat

Aquarius Posts : 37
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Buka POSA apa wehh

Post by tOksiak on Wed Sep 02, 2009 2:33 pm

azam wrote:ayaq nyioq isi kelapa
gulai tenggiri mak bedah
berbuka ngan apa pun x pa
jgn mkn tghari sudah
pantun plak budak haluih nih....

ayaq nyioq isi kelapa
aih kacang buboq caca
hang dok kata ni kt sapa
kalau kt kak Caca aku caya laa... :cheers:

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Buka POSA apa wehh

Post by SidiA on Wed Sep 02, 2009 4:11 pm

hari ni mungkin aku buka posa dgn roti pat sagi cicah ayaq susu ja kot....sian kat aku...kuruih la aku.......semlm pekena nasik kandaq sampai naik kelam kabut perut aku aaiihh...tk larat ulang meruah....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Buka POSA apa wehh

Post by SidiA on Wed Sep 02, 2009 6:31 pm


+


inilah makanan dan minuman aku time berbuka hari ni...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Buka POSA apa wehh

Post by caca@bijak on Wed Sep 02, 2009 6:58 pm

tOksiak wrote:
azam wrote:ayaq nyioq isi kelapa
gulai tenggiri mak bedah
berbuka ngan apa pun x pa
jgn mkn tghari sudah
pantun plak budak haluih nih....

ayaq nyioq isi kelapa
aih kacang buboq caca
hang dok kata ni kt sapa
kalau kt kak Caca aku caya laa... :cheers:

aih kacang buboq caca
kalau dulu sedap tak sangga
amboi pak mok hang buat cerita
tup..tup...aku naik nama....
kalau nak joint jom la....
:sunny: :sunny: :sunny:

caca@bijak
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 218
Reputation : 4

Back to top Go down

Re: Buka POSA apa wehh

Post by SidiA on Wed Sep 02, 2009 7:39 pm

caca@bijak wrote:
tOksiak wrote:
azam wrote:ayaq nyioq isi kelapa
gulai tenggiri mak bedah
berbuka ngan apa pun x pa
jgn mkn tghari sudah
pantun plak budak haluih nih....

ayaq nyioq isi kelapa
aih kacang buboq caca
hang dok kata ni kt sapa
kalau kt kak Caca aku caya laa... :cheers:

aih kacang buboq caca
kalau dulu sedap tak sangga
amboi pak mok hang buat cerita
tup..tup...aku naik nama....
kalau nak joint jom la....
:sunny: :sunny: :sunny:

hhahaah...ada saja nk buh org balik....sat sat sat aku nk pikiaq....

ombak kuat kapai tebalik
dapt kapten gila kosa
kami ni suami yg baik
mana buleh join hang tk posa.... lol!

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Buka POSA apa wehh

Post by MetSanglang on Wed Sep 02, 2009 8:49 pm

citttt.....apa gila pulak puak2 ni dok pantun,tu la dulu sekolah , Cikgu maimunah suruh masuk petandingan pantun, x mau.la baru kalut nak pantun,taik minyak sungguh.ni la gheja budak2 sastera ni................aku pun ketagih jugak ni aku nak boh jugak

mangkit soq mamai-mamai
malam ghaya lepak citi poin
bulan posa gastrik pun mai
makan tang mana aku pun nak join


apamacam pren,ok lagi ka skill pantun aku ni?


Last edited by MetSanglang on Wed Sep 02, 2009 10:04 pm; edited 1 time in total

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: Buka POSA apa wehh

Post by caca@bijak on Wed Sep 02, 2009 9:33 pm

isyh no...kita ni dari muda sampai tua dok gila mcm ni.....

caca@bijak
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 218
Reputation : 4

Back to top Go down

Re: Buka POSA apa wehh

Post by ajaiTM on Thu Sep 03, 2009 12:25 am

caca@bijak wrote:isyh no...kita ni dari muda sampai tua dok gila mcm ni.....

aku rasa hang sorang ja yang gila.... aku dak kot... hi..hi...wa...wa.... Twisted Evil

anak itik cabut gigi dia
anak boya sawan keli..
hg ja sorang gigi...la.
aku n yg lain ja ok lagi..

betui ke dak...pantun aku n....

ajaiTM
Kawan Rajin Masuk

Virgo Posts : 345
Reputation : 4

http://tengokni.com/

Back to top Go down

Re: Buka POSA apa wehh

Post by SidiA on Thu Sep 03, 2009 6:22 am

ajaiTM wrote:
caca@bijak wrote:isyh no...kita ni dari muda sampai tua dok gila mcm ni.....

aku rasa hang sorang ja yang gila.... aku dak kot... hi..hi...wa...wa.... Twisted Evil

anak itik cabut gigi dia
anak boya sawan keli..
hg ja sorang gigi...la.
aku n yg lain ja ok lagi..

betui ke dak...pantun aku n....

hahahahahha.......

anak sotong makan kaei
anak bilih buat budu
aku sokong kata jai
hang memang layak jadi cikgu


lol! lol! lol!

jOm kita balun kak caca........hahahahah....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Buka POSA apa wehh

Post by azam on Thu Sep 03, 2009 3:00 pm

meh kita p berbuka d masejid pas tu leh truih mkn mooorey

azam
Kawan Baloq Liat

Sagittarius Posts : 21
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Buka POSA apa wehh

Post by SidiA on Fri Sep 04, 2009 6:48 am

azam wrote:meh kita p berbuka d masejid pas tu leh truih mkn mooorey
S'olulohhhhh...wasalamualaiiiiihhhhhhhh.........

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Buka POSA apa wehh

Post by Sponsored content Today at 7:18 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum