FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Bini Amir AA ada kt spital

View previous topic View next topic Go down

Bini Amir AA ada kt spital

Post by SidiA on Wed Aug 26, 2009 12:12 am

ajaiTMnet wrote:berita terbaru....
bini amir aa dok tengah sakit.....
bakal dapat anak yg ke 3..
laju tu....
sama-sama berdoa semoga semua selamat...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Bini Amir AA ada kt spital

Post by SidiA on Wed Aug 26, 2009 12:13 am

ya kaaa......semoga semuanya dikurniakan keselamatan dan kesejahteraan....semoga Allah berada hampir dgn depa...amin amin ya robbal alamin.........


ada kt spital mana wehhh...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Bini Amir AA ada kt spital

Post by MetSanglang on Wed Aug 26, 2009 8:19 am

SidiA wrote:ya kaaa......semoga semuanya dikurniakan keselamatan dan kesejahteraan....semoga Allah berada hampir dgn depa...amin amin ya robbal alamin.........


ada kt spital mana wehhh...
mana lagi kangaq la,amet AA kheja kat hospital kangaq.kita minta tolong khairi tranfomer tu hantaq pi ayaq seluluh bagi bini amet tu mudah beranak.kita dok tang ni berdoajelah di perantauan.Buat Amet aa,selamat bercuti jangan nakai2 sekurang2nya 40 ari.

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: Bini Amir AA ada kt spital

Post by caca@bijak on Wed Aug 26, 2009 5:44 pm

geng bapak semua berkarat..... ni mai geng ibu2 solehah yang tertib ni ,hati bersih jiwa murni....saya doakan semoga isteri Cik Amir aa selamat melahirkan itu mcm la.........ooo....amet AA kerja kat spital syok la banyak nes muda2....

caca@bijak
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 218
Reputation : 4

Back to top Go down

Re: Bini Amir AA ada kt spital

Post by MetSanglang on Wed Aug 26, 2009 8:03 pm

hang ni aya jangan nak perangat memba kita tu.dah la nak kena cuti 40 hari,sat ni dia cari betoi2 misi muda mampuih,tak ka naya geng2 ibu!

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: Bini Amir AA ada kt spital

Post by SidiA on Wed Aug 26, 2009 9:46 pm

caca@bijak wrote:geng bapak semua berkarat..... ni mai geng ibu2 solehah yang tertib ni ,hati bersih jiwa murni....saya doakan semoga isteri Cik Amir aa selamat melahirkan itu mcm la.........ooo....amet AA kerja kat spital syok la banyak nes muda2....
mcm hampeh nyer statement......koyak betui la ibu2 nih...caiiitttt.....

amet AA.....meh lepaih sorang misi kangaq tu.....huk huk huk huk .....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Bini Amir AA ada kt spital

Post by ajaiTM on Wed Sep 02, 2009 4:34 pm

SidiA wrote:
caca@bijak wrote:geng bapak semua berkarat..... ni mai geng ibu2 solehah yang tertib ni ,hati bersih jiwa murni....saya doakan semoga isteri Cik Amir aa selamat melahirkan itu mcm la.........ooo....amet AA kerja kat spital syok la banyak nes muda2....
mcm hampeh nyer statement......koyak betui la ibu2 nih...caiiitttt.....

amet AA.....meh lepaih sorang misi kangaq tu.....huk huk huk huk .....

berani ka amit aa... umah pun dpn ospitan kangaq....

ajaiTM
Kawan Rajin Masuk

Virgo Posts : 345
Reputation : 4

http://tengokni.com/

Back to top Go down

Re: Bini Amir AA ada kt spital

Post by SidiA on Wed Sep 02, 2009 4:53 pm

hahahah...ya kaa...depan tu ja ka....kantoiiii la kalau lagu tu...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Bini Amir AA ada kt spital

Post by amir aa on Thu Sep 10, 2009 9:42 pm

misi byk nak tolong kat kawan.. bleh juga

amir aa
Kawan Baloq Liat

Sagittarius Posts : 41
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Bini Amir AA ada kt spital

Post by Khairi on Thu Sep 10, 2009 9:49 pm

Misi memang banyak, tak tau la depa berkenan dak kat pak mok tu. Hahaha

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Bini Amir AA ada kt spital

Post by MetSanglang on Thu Sep 10, 2009 11:27 pm

misi wad kanak2 bekenan kot,sbb dia ingat belon,,,,,,,,,,,,,hahahahaha

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: Bini Amir AA ada kt spital

Post by SidiA on Fri Sep 11, 2009 10:34 pm

ok laa...wife amir aa pun dah bersalin dgn selamat...dh dpt anak pun...aku LOCK dulu la topik nih....sorry la yeee....nk meraban lagik buka topik lain pulak.....huhuuhuh..

hamba LOCK dulu la yee....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Bini Amir AA ada kt spital

Post by Sponsored content Today at 3:05 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum