FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Kenangan RAYA

View previous topic View next topic Go down

Kenangan RAYA

Post by SidiA on Mon Aug 24, 2009 9:25 pm




Aku UP sikit tajuk nih...kasi sebak sikit....nnt aku buh lagu pulaaakkkk...hahahah...kena uji rasid kaa....dj dep kaaa...baru chai muka hampa....ayaq mata laaa..... lol!

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kenangan RAYA

Post by ajaiTM on Tue Aug 25, 2009 2:02 am

thn ni aku raya kat ganu kita la...... tak balik kedah.... ish...ish.... thn lepaih raya kedah dah.....
tak leh nak pi kutit det raya la nampaknya.....

ajaiTM
Kawan Rajin Masuk

Virgo Posts : 345
Reputation : 4

http://tengokni.com/

Back to top Go down

Re: Kenangan RAYA

Post by MetSanglang on Tue Aug 25, 2009 8:22 am

ajaiTM wrote:thn ni aku raya kat ganu kita la...... tak balik kedah.... ish...ish.... thn lepaih raya kedah dah.....
tak leh nak pi kutit det raya la nampaknya.....
balik ganu hang jai........jenuh makan khopok leko.......tganun tang mana?aku blk melaka,khaya ke2 baru balik kedah kot mana pun kena balik bau kesin tu kena cum gak,klu tak tak puas sethn.hang tak pa cuti skolah leh balik kola.kolam udang ada lagi ka,rindu nak makan magi udang ngan udag bakaq,

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: Kenangan RAYA

Post by SidiA on Tue Aug 25, 2009 3:10 pm

MetSanglang wrote:
ajaiTM wrote:thn ni aku raya kat ganu kita la...... tak balik kedah.... ish...ish.... thn lepaih raya kedah dah.....
tak leh nak pi kutit det raya la nampaknya.....
balik ganu hang jai........jenuh makan khopok leko.......tganun tang mana?aku blk melaka,khaya ke2 baru balik kedah kot mana pun kena balik bau kesin tu kena cum gak,klu tak tak puas sethn.hang tak pa cuti skolah leh balik kola.kolam udang ada lagi ka,rindu nak makan magi udang ngan udag bakaq,
apa bleh buat....kiranya hampa pun sama mcm aku jugak laaa.....raya thn ni turn raya belah bini laaa.....aku kira untung laaa...kampung bini KL jaa...kalau dia nk balik betui2 demam jugak la aku....Majidi nuuuu.....habih hiway...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kenangan RAYA

Post by ajaiTM on Tue Aug 25, 2009 5:25 pm

tak pa la thun ni kita pakat raya umah belah bini...tapi tahun depan semua balik kedah..
amacam...... setuju dak??????????

ajaiTM
Kawan Rajin Masuk

Virgo Posts : 345
Reputation : 4

http://tengokni.com/

Back to top Go down

Re: Kenangan RAYA

Post by SidiA on Tue Aug 25, 2009 5:31 pm

ajaiTM wrote:tak pa la thun ni kita pakat raya umah belah bini...tapi tahun depan semua balik kedah..
amacam...... setuju dak??????????
aku duk kira2 pun lagu tu gak...sepupu aku Hasbullah pun kalau tk silap beraya belah bini jugak kot...nnt balik kampg tk dak geng la aku nih heheheh...thn depan kita berimpun sakan...nk dak....kot2 kalau ada masa pree...kita berimpun tang mana2 port baeekkkk...punya....perGGhhhh...mau sampai pagi...jgn bawak anak bini...nnt kacau ahhahahah....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kenangan RAYA

Post by caca@bijak on Tue Aug 25, 2009 5:58 pm

SidiA wrote:
ajaiTM wrote:tak pa la thun ni kita pakat raya umah belah bini...tapi tahun depan semua balik kedah..
amacam...... setuju dak??????????
aku duk kira2 pun lagu tu gak...sepupu aku Hasbullah pun kalau tk silap beraya belah bini jugak kot...nnt balik kampg tk dak geng la aku nih heheheh...thn depan kita berimpun sakan...nk dak....kot2 kalau ada masa pree...kita berimpun tang mana2 port baeekkkk...punya....perGGhhhh...mau sampai pagi...jgn bawak anak bini...nnt kacau ahhahahah....

aku termasuk ka wei.... :lol: :lol:

caca@bijak
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 218
Reputation : 4

Back to top Go down

Re: Kenangan RAYA

Post by SidiA on Tue Aug 25, 2009 7:17 pm

caca@bijak wrote:
SidiA wrote:
ajaiTM wrote:tak pa la thun ni kita pakat raya umah belah bini...tapi tahun depan semua balik kedah..
amacam...... setuju dak??????????
aku duk kira2 pun lagu tu gak...sepupu aku Hasbullah pun kalau tk silap beraya belah bini jugak kot...nnt balik kampg tk dak geng la aku nih heheheh...thn depan kita berimpun sakan...nk dak....kot2 kalau ada masa pree...kita berimpun tang mana2 port baeekkkk...punya....perGGhhhh...mau sampai pagi...jgn bawak anak bini...nnt kacau ahhahahah....

aku termasuk ka wei.... :lol: :lol:
opsss....lupa plak....kita ada kaum wanita hahahahah....ok ok ok laaa...hg suruh laki hang hantaq jaa...hahahah tapi laki hang pun sekolah kita jugak......jom sama2 laaa.....ajak adik ipaq hang yg sebaya kita tu sekali hehehehe....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kenangan RAYA

Post by ajaiTM on Tue Aug 25, 2009 10:52 pm

tak2 aku akan pastikan kita semua jumpa raya tahun depan....

ajaiTM
Kawan Rajin Masuk

Virgo Posts : 345
Reputation : 4

http://tengokni.com/

Back to top Go down

Re: Kenangan RAYA

Post by SidiA on Wed Aug 26, 2009 12:26 am

ok....kita buat perancangan setahun awai heheheheh......lama ni perancangan...akunk simpan cuti heheheh...mintak panjang umoq jaaa...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kenangan RAYA

Post by Sponsored content Today at 7:20 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum