FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

sapa dia... ni lemontree

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: sapa dia... ni lemontree

Post by wak_karto on Fri Aug 28, 2009 11:01 am

pa kabare kak aya n amet unta masyur al buaya....

wak_karto
Kawan Baloq Liat

Aquarius Posts : 37
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: sapa dia... ni lemontree

Post by SidiA on Fri Aug 28, 2009 5:19 pm

wak_karto wrote:pa kabare kak aya n amet unta masyur al buaya....
aduh...kok nmpak ngombrol jowonya mcm tersasul aje nih....mcm ngak betul ajeeee....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: sapa dia... ni lemontree

Post by lemontree95 on Sun Aug 30, 2009 10:30 am

ni pendatang haram mana pilak dah mai tang ni ........smkah tak terima lagi pendatang haram mengaji....tapi indon yang dok buat taman sebelah smkah tu ada la ......ni indon tu apa......

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: sapa dia... ni lemontree

Post by SidiA on Mon Aug 31, 2009 7:25 am

lemontree95 wrote:ni pendatang haram mana pilak dah mai tang ni ........smkah tak terima lagi pendatang haram mengaji....tapi indon yang dok buat taman sebelah smkah tu ada la ......ni indon tu apa......
ntah...nggak bisa aku kenal sapa ituuu......kok ngobrolnya mcm org sini ajaaa.....tapi pokoknya pokok kelapa...rokoknya rokok gudang garemmm....nyOng jaLOk nga Purooo....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: sapa dia... ni lemontree

Post by MetSanglang on Mon Aug 31, 2009 10:37 pm

wak ni orang sini gak,tapi bayak makan ikan baja,(sblm ayah nya jadi usawan berjaya cam sekarang dulu ayah nya pengusaha itik telur,so ikan baja bagi makan itik tapi waknilah yang makan tu yang cakap bunyi cam jawa,mungkin tekena badi itik jawa kot)nak pasti lagi tanya pokok limau bali @ ajai tok mengkula,depa lebih mengerti wak ni

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: sapa dia... ni lemontree

Post by caca@bijak on Tue Sep 01, 2009 1:08 pm

woi met ...hang ni lawak betoi...nanyaiiieee..

caca@bijak
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 218
Reputation : 4

Back to top Go down

Re: sapa dia... ni lemontree

Post by wak_karto on Tue Sep 01, 2009 2:16 pm

kes keharuman ikan baja tu la yang buat kwn2 tak boleh lupa rumah tok mengkula tu......hehehehe...rumah dengan seribu kenangan...

wak_karto
Kawan Baloq Liat

Aquarius Posts : 37
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: sapa dia... ni lemontree

Post by sani mustafa on Tue Sep 01, 2009 2:47 pm

Assalamualaikum,
Kepada wak, selamat datang aku ucapkan...

sani mustafa
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 153
Reputation : 3

http://utaragraphic.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: sapa dia... ni lemontree

Post by lemontree95 on Thu Oct 01, 2009 1:09 pm

hampa dalam porum ni jgn dok sansen.....sesapa dlm porum ni yang ada 3 bradik sila jawab....kalau takdak jangan dok sansen nooo....semakin ramai geng sanglang dalam ni...hebat sanglang...lepas ni kalau ada mesyuarat agung...pewakilan dari sanglang mesti ramai punya.....yang paling sikit belah jerlun...tapi biasa la belah jerlun ni tak berapa cerdik sangat....ada pun belah telok tuih saja//.....

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: sapa dia... ni lemontree

Post by lemontree95 on Sat Oct 10, 2009 3:42 pm

untuk pengetahuan semua....dewan smkah dah nak siap.....aku ingat dewan tu mmasa aku sekolah dah dok ukoq tapak.....akhirnya........

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: sapa dia... ni lemontree

Post by wantote on Wed Nov 25, 2009 11:14 am

ala jai,dulu dok pi pida 3,jumpa kwan dia det kelempong.......hei!hei!

wantote
Kawan Kerap Masuk

Aries Posts : 72
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: sapa dia... ni lemontree

Post by rona on Wed Nov 25, 2009 11:50 am

lemontree95 wrote:hampa dalam porum ni jgn dok sansen.....sesapa dlm porum ni yang ada 3 bradik sila jawab....kalau takdak jangan dok sansen nooo....semakin ramai geng sanglang dalam ni...hebat sanglang...lepas ni kalau ada mesyuarat agung...pewakilan dari sanglang mesti ramai punya.....yang paling sikit belah jerlun...tapi biasa la belah jerlun ni tak berapa cerdik sangat....ada pun belah telok tuih saja//.....

ni incik pokok lemon, tu semua tak penting, yg penting la nie, ada makan makan tak ?

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: sapa dia... ni lemontree

Post by lemontree95 on Wed Nov 25, 2009 12:52 pm

ada....ada....tang makan musti ada....wajib....

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: sapa dia... ni lemontree

Post by Khairi on Wed Nov 25, 2009 7:00 pm

lemontree95 wrote:ada....ada....tang makan musti ada....wajib....

hang pandai Bun, makanan mesti ada, ikan terubok bakaq pun takpa dah.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: sapa dia... ni lemontree

Post by cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM on Thu Nov 26, 2009 8:08 am

Khairi wrote:
lemontree95 wrote:ada....ada....tang makan musti ada....wajib....

hang pandai Bun, makanan mesti ada, ikan terubok bakaq pun takpa dah.

ikan terubok bakaq!! teringat dolu2.. masa bujang dok lepak kat rumah caca kat quarters kelana jaya... dia rajin aaarr layan aku.. lunch kat rumah dia kaluuuu.. kaaa.. bukak posa kaaa.. dia beli terubok dan dibakar kat rumah dia... best!! hermmmm... seronoknyaaaaaa.. zaman bujang lepak ngan kawan2..

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM
Kawan Rajin Masuk

Taurus Posts : 331
Reputation : 1

Back to top Go down

Re: sapa dia... ni lemontree

Post by rona on Thu Nov 26, 2009 10:06 am

terubuk tak bess la .. byk tulang ... susah nak makan

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: sapa dia... ni lemontree

Post by SidiA on Thu Nov 26, 2009 11:34 am

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM wrote:
Khairi wrote:
lemontree95 wrote:ada....ada....tang makan musti ada....wajib....

hang pandai Bun, makanan mesti ada, ikan terubok bakaq pun takpa dah.

ikan terubok bakaq!! teringat dolu2.. masa bujang dok lepak kat rumah caca kat quarters kelana jaya... dia rajin aaarr layan aku.. lunch kat rumah dia kaluuuu.. kaaa.. bukak posa kaaa.. dia beli terubok dan dibakar kat rumah dia... best!! hermmmm... seronoknyaaaaaa.. zaman bujang lepak ngan kawan2..

kalau bulan posa belakang kuates kak caca tu mesti sibuk dgn pasa juadah kan...aduuuhh...ramai nya menesia....makanan pun bnyk...hikhik...naik rambang mata rolleyes rolleyes rolleyes


Kiyah aiii....tu zaman bujang....memang syioK....jadikan lah ia satu memory yg tk dapat dilupakan...ishhhkkk.....hg bujang tain bila yg dok p rumah caca tu....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: sapa dia... ni lemontree

Post by lemontree95 on Thu Nov 26, 2009 11:38 am

zaman bujang memeng syiok......teringat zaman bujang dulu.....yang dok pi makan di rumah orang tu buat apa....tu namanya penyegan nak masak...SELAMAT HARI RAYA HAJI SEMUA....MINTAK MAAF BANYAK2..... Ampun Ampun Ampun

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: sapa dia... ni lemontree

Post by cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM on Thu Nov 26, 2009 2:04 pm

SidiA wrote:
cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM wrote:
Khairi wrote:
lemontree95 wrote:ada....ada....tang makan musti ada....wajib....

hang pandai Bun, makanan mesti ada, ikan terubok bakaq pun takpa dah.

ikan terubok bakaq!! teringat dolu2.. masa bujang dok lepak kat rumah caca kat quarters kelana jaya... dia rajin aaarr layan aku.. lunch kat rumah dia kaluuuu.. kaaa.. bukak posa kaaa.. dia beli terubok dan dibakar kat rumah dia... best!! hermmmm... seronoknyaaaaaa.. zaman bujang lepak ngan kawan2..

kalau bulan posa belakang kuates kak caca tu mesti sibuk dgn pasa juadah kan...aduuuhh...ramai nya menesia....makanan pun bnyk...hikhik...naik rambang mata rolleyes rolleyes rolleyes


Kiyah aiii....tu zaman bujang....memang syioK....jadikan lah ia satu memory yg tk dapat dilupakan...ishhhkkk.....hg bujang tain bila yg dok p rumah caca tu....

ala shidi... zaman bujang aku berlalu tak laaa lama sangat lagi... ehehehehehe... aku kawin pun.. br brp tahun jaaaa.. bz kerja .. apa nak buat... Malu Ngat Aiihhh

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM
Kawan Rajin Masuk

Taurus Posts : 331
Reputation : 1

Back to top Go down

Re: sapa dia... ni lemontree

Post by cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM on Thu Nov 26, 2009 2:07 pm

lemontree95 wrote:zaman bujang memeng syiok......teringat zaman bujang dulu.....yang dok pi makan di rumah orang tu buat apa....tu namanya penyegan nak masak...SELAMAT HARI RAYA HAJI SEMUA....MINTAK MAAF BANYAK2..... Ampun Ampun Ampun

amboiiiiiiii!! adik bunnn!! tak sayang jaghi nampakkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!! nanti dia!! angry

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM
Kawan Rajin Masuk

Taurus Posts : 331
Reputation : 1

Back to top Go down

Re: sapa dia... ni lemontree

Post by lemontree95 on Mon Nov 30, 2009 11:01 am

hahahahahaaaa.....kak kiah dah hangin.......

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: sapa dia... ni lemontree

Post by rona on Mon Nov 30, 2009 3:56 pm

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM wrote:
lemontree95 wrote:zaman bujang memeng syiok......teringat zaman bujang dulu.....yang dok pi makan di rumah orang tu buat apa....tu namanya penyegan nak masak...SELAMAT HARI RAYA HAJI SEMUA....MINTAK MAAF BANYAK2..... Ampun Ampun Ampun

amboiiiiiiii!! adik bunnn!! tak sayang jaghi nampakkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!! nanti dia!! angry

nak buat apa kat dia ? saya cadangkan kita bakaq buat cicah ayaq asam mesti bess ... kena lak kalau ada lemak lemak sket ... memang meriah Smile

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: sapa dia... ni lemontree

Post by SidiA on Mon Nov 30, 2009 6:10 pm

Smile Smile Smile

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: sapa dia... ni lemontree

Post by lemontree95 on Mon Apr 12, 2010 3:41 pm

kkaaaaakkkk kkkiiiiiaaahhhhh.......mana dia ni......

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: sapa dia... ni lemontree

Post by Sponsored content Today at 7:26 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum