FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Aku yg Hensem...aku tk hudoh macam Amet...

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Aku yg Hensem...aku tk hudoh macam Amet...

Post by SidiA on Sat Oct 03, 2009 1:28 am

khairi wrote:Gambaq hat tang rumah tu aku ingat, sbb dulu aku dok tumpang pi basuh KAH 164 tang tu. Ihhh, masa tu hang dalam 65 kg ja pa.
70-71kg jaaa...pinggang 30-31 jaaaa.....itu yg layan boot cut tuh..... afro

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Aku yg Hensem...aku tk hudoh macam Amet...

Post by Khairi on Sat Oct 03, 2009 1:39 am

Fulllamak, dahsyat giler. La ni sbb org yg dok bela tu rajin jamu makan, tu yg kembang mcm papadom ja. Hahaha

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Aku yg Hensem...aku tk hudoh macam Amet...

Post by SidiA on Sat Oct 03, 2009 1:46 am

khairi wrote:Fulllamak, dahsyat giler. La ni sbb org yg dok bela tu rajin jamu makan, tu yg kembang mcm papadom ja. Hahaha
dulu mcm bedi...la mcm afdlin plak dah...hahahah.....kena gelaq mcm2 la aku nih hehehehe...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Aku yg Hensem...aku tk hudoh macam Amet...

Post by Khairi on Sat Oct 03, 2009 6:38 am

SidiA wrote:
khairi wrote:Fulllamak, dahsyat giler. La ni sbb org yg dok bela tu rajin jamu makan, tu yg kembang mcm papadom ja. Hahaha
dulu mcm bedi...la mcm afdlin plak dah...hahahah.....kena gelaq mcm2 la aku nih hehehehe...

Ok la tu, geng2 lain tak kenai sapa dia Bedi, tapi Cik Ya dan Ttttttttt mungkin depa kenai.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Aku yg Hensem...aku tk hudoh macam Amet...

Post by SidiA on Sun Oct 04, 2009 3:17 pm

ahahahahahah....kompom depa kenai....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Aku yg Hensem...aku tk hudoh macam Amet...

Post by Sponsored content Today at 3:07 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum