FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

SELAMAT............

View previous topic View next topic Go down

SELAMAT............

Post by MetSanglang on Thu Aug 20, 2009 4:14 pm

buat kawan 2 semua,aku nak raya dulu 'maaf zahir batin' pasai apa..........posa ni aku nak kaut pahala kaw-kaw, x mau kurang markah, ni asyik dok pangkah hampa ja mana markah aku nak tinggi lebih lebih lagi pak siak kita ni........tapi toi kata jai,........ gila kosa(pangkah lagi)cupppp cuppp!
jadi sbulan bulan ni mungkin kurang Forum c kit ,nak elak pahala kurang kan......(konon)lagipun c buk kan ,terawih, pas tu tadarus, pas tu nak qiamullai lagi..............orang lain la, aku belum tentu lagi.......hehehe.hahahahahah......x benda pun(aku tengah x dak idia ni sebetoi nya .....)yang sebanarnya aku nak ucap SELAMAT BERPUASA.......yang penting kita sama-samalah beghebut ligan pahala yang banyak di bulan yang mulia ni .kan apa buat bekai............kita kan dah makin tua....kan kan kan.......buat Pak mok bunga api simpan stok banyak c kit kat aku .lagi satu chua hang cari mercun tarik .........aku nak oda banyak .......nak buh kat gerek jai biaq penuh ghanting gherek oo ........baru dia tau(tadi ja cakap nak cari pahala ni dah plan nak kurang pulak......mampoih lagu ni....bila nak berubah)

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: SELAMAT............

Post by SidiA on Sat Aug 22, 2009 7:17 am

hahahaha......cam insap ja hang met.....hahahah.....apa2 pun...semoga berjaya dlm mengharungi dugaan dan cabaran....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum