FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Tak guna punya solex........!

View previous topic View next topic Go down

Tak guna punya solex........!

Post by MetSanglang on Mon Aug 17, 2009 12:00 pm

ari ni.......sian anak aku lewat sampai sekolah........................,ni semua solex punya hai la, lejeyyyy sungguh, pagi2 bwat hai.kami anak beranak dah siap, nak keluaq saja gril x leh buka sbb.......menatang solex ni la,ari tu aku dah semboq wd40 licin dah tapi pagi ni pelaq sungguh tak leh nak pusing pulak nak kata kena hujan dok dalam ghumah kalu kat pagaq tu tak pa la.hampa semua jangan beli lagi lah menatang solex ni h***m jadah sungguh angin aku pagi2 ni!............last sekali macamana!, abg din jiran sebelah ghumah aku mai tolong bukak.klau tak aku kena jadi kawag keluaq ikut pintu belakang pagi2 buta,balik sat lagi menatang solex tu aku nak ghejam dalam longkang.......... pelaq sungguh.....!!!!!!!!(solex yang dimaksudkan............menatang pedai ayam la jenama solex...... hiiii geram aku )

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: Tak guna punya solex........!

Post by SidiA on Mon Aug 17, 2009 3:00 pm

aku pakai bnyk tain (thn) dah tkpa pun...tapi hat aku pakai kt motor rempit aku dulu...yg tu macam haremmm......dia kena selalu semboq ubat pelincir....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum